Přivítejte nové zákazníky!
Mnoho firem se dlouhodobě potýká s nedostatkem svých zákazníků. Což pro ně může v dlouhodobějším měřítku znamenat existenční problém. I z tohoto důvodu je zapotřebí neustále hledat způsoby, jak potencionální zákazníky přilákat na své webové stránky. Pojďme si ukázat několik prostředků, díky kterým je to možné i s omezeným rozpočtem.
- SEO
SEO anebo také optimalizace pro vyhledávače je efektivní způsob, jak zvýšit návštěvnost webové stránky nebo e-shopu. Na tuto problematiku se v současnosti specializuje řada firem, není proto problém svěřit se do péče některé z nich. Ve zkratce se jedná o úpravu webových stránek, které jsou pak pro internetové vyhledávače čitelnější. Zvláště nově vzniklé weby mají velkou nevýhodu, neboť odkazy na ně internetové vyhledávače zpravidla umisťují až daleko za ostatními. Každý uživatel internetu si ze své vlastní zkušenosti lehce odvodí, že takový postup může být zvláště pro e-shopy likvidační. Ovšem díky správné optimalizaci, lepší přehlednosti webových stránek nebo použití správných klíčových slov se mohou vaše preference výrazně zlepšit. Jedná se však o prostředek, který nenabízí okamžité výsledky, ale spíše ty pozvolné a dlouhodobé. Možná i z tohoto důvodu ho řada firem nevyužívá.
- PPC reklama
PPC reklama není obyčejná reklama, ale pracuje též ve spojitosti s internetovými vyhledávači. Jedná se vlastně o reklamu, kde inzerent nemusí platit za její umístění, ale až za jednotlivé prokliky na stránku, kterou odkazuje. Dalo by se tedy říci, že vám v poměru cena/výkon dokáže nabídnout to nejlepší. Inzerent si sám může hlídat cenovou náročnost reklamy a její výsledky jsou k vidění okamžitě.
PPC reklama USA nebo PPC reklama Rakousko však mohou pomoci rozšířit povědomí o vaší firmě i mimo hranice tuzemska. Kde mohou být začátky podnikání ještě náročnější, než je tomu u nás.